Olika kategorier där man kan snacka om allt möjligt beroende på vad som passar en. En lekdel där man kan leka lite olika lekar. En humorsida där man kan posta olika roliga skämt, histoier och sånt.
Det viktigaste av allt är dock att man tänker på vad man postar, så att det blir trevligt för alla parter. Man ska tänka på vad man skriver och hur man skriver det ifall att någon eller några kan ta illa upp av det. Det är därför väldigt viktigt att man tänker på att inte göra sig rolig på andras bekostnad, men vad det gäller norgehistorier och liknande finns det redan så många såna att det tror inte jag är någon fara. Dessutom drar de historier om oss, svenskar, så den kampen är redan utjämnad.
Jag tänker på alla dem som eventuellt blir drabbade av diverse skämt, sexsnack och liknande. När man väl blir drabbad av det är det faktiskt inte ett dugg roligt. Jag blev själv mobbad när jag gick i skolan för att jag är cp. så jag vet hur fruktansvärt ont det kan göra för den som drabbas av det utan att tycka att det är det minsta roligt. När man skriver om sexuella erövringar och liknande tycker jag heller inte om. Jag tycker att det är oseriöst och omoger, men framför allt tänker jag på den som blev förförd, som kanske trodde att det handlade om kärlek och sen var det bara för en natt! Vilken enorm besvikelse och självklart blir den som drabbas av det fruktansvärt sårad! Det skulle jag bli om det hade varit jag. Det var allt jag hade att säga! Tack för att du tog dig tid att läsa!
Senast redigerad av SvartaKatten fre 16 okt 2009, 13:41, redigerad totalt 2 gånger.
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]