Hej jag heter Philips och nu ska jag berätta om mitt forum som heter Ps3sidan.
Det är en sida för alla som har en ps3 konsol och för dom som har andra konsoler.
En väldigt fin och stilren sida med mycket att göra. Sidan söker för tillfället en skribent som ska skriva nyheter och recensioner osv. för under den senaste tiden har jag fått kopiera från GR och det är inte någon höjdare att kopiera varje gång man vill få något publicerat. Så om någon är intresserad eller har frågor över sidan kan ni maila mig på
Emil.Fornaeus@live.se så hör jag av mej så fört som möjligt.
Här är länken
http://ps3sidan.egetforum.se/board/Vad tycker du om sidan? Hur välkomnar den dig? Skulle du kunna tänka dig bli medlem där?
Det skulle vara jätte kul att ha just DIG med ombord på sidan för just nu råder det medlemstorka på sidan och det har inte kommit en ny medlem på flera månader så därför behövs du för sidan antingen som skribent eller moderator (hör av dig på samma e-mail om du vill bli moderator) eller vanlig medlem så att sidan växer och alla andra på sidan får fler kompisar och mycket mer kul med varandra.
Om det var något du inte tyckte om med sidan isåfall vad? Motivera dina svar!
Så jag längtar värkligen på att du besöker sidan och längtar ännu mer på att få höra alla era omdömen om vad ni tyckte om sidan!
Vi hörs!
MVH Philips