Visa olösta trådar Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Aktuellt datum och tid: ons 05 feb 2025, 01:52
Kategoriregler
Kategori användarna emellan, ge så mycket information om ditt forum som möjligt, så att andra vet vad de ska svara på. url och forumversion åtminstone.
|
Sida 1 av 1
|
[ 1 inlägg ] |
|
Göra egen titel som V.I.P ?
Författare |
Meddelande |
mstoltz
Mitt EgetForum: skoda.egetforum.se
|
Göra egen titel som V.I.P ?
Hej
Jo jag vill kunna göra en egen titel som V.I.P för vissa medlemmar som jag tycker har förtjänat det . Dvs utan att behövt en massa inlägg .
Jag vet hur man gör titlar och ger dom till användaren, men problemet är att jag har gjort en V.I.P bild i Photoshop som jag vill använda......men för att kunna använda bilden, så måste man även Skriva in titeln.
Går det inte att bara använda bilden...så att den hamnar under användarnamnet ? Dvs så det inte står V.I.P under namnet med text, och sedan en bild under med V.I.P......om ni förstår vad jag menar?
Eller går det att ändra färg på texten där man skriver in Titeln ?
MVH
|
tor 10 okt 2013, 11:35 |
|
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 1 inlägg ] |
|