Re: Mitt användarnamn och lösenord är borta.
Vi har aldrig sagt att det inte berör de som bara har forum på EgenSajt.se, utan det berör inte de som har ett forum på EgetForum.se, har man ett forum på EgenSajts webbhotell så berörs man i allra högsta grad. Du har visserligen bara ett forum, men ditt konto är ett webbhotellskonto på EgenSajt.se. Det är viktigt att inte blanda ihop ett EgenSajt.se konto med forum aktiverat med att endast ha ett forum på forumtjänsten EgetForum.se
Ett phpBB3 forum på EgetForum.se och på EgenSajt.se skiljer sig rejält ifrån varandra.
Du ska inte försöka logga in i det nya systemet eftersom systemet är nytt och man måste registrera sig på nytt, och därför finns ju följaktligen inte ditt login på system. Tänk på att registrera sig är inte alls samma sak som att logga in. Innan man kan logga in måste man först registrera sig.
Och varför måste man då registrera sig på nytt kan man fråga sig? Detta har vi försökt förklara i nyhetsposterna:
nytt-support-och-kontosystem-alla-maste-maste-rega-sig-t8475.htmlOch varför behöver vi då kontaktuppgifter? Det behöver alla webbhotell, samt det är grunden för att kunna sälja domäner, samt ofta går folk inte att nå via email, eftersom spamfilter tar våra email och då måste vi ibland kunna nå våra kunder på annat sätt, tex via sms till mobiltelefon.
Men då kanske man säger, ja, men jag vill inte köpa något, men det är liksom antingen eller, antingen kan ingen köpa nåt eller så har alla förutsättningar för köp, och man kan inte driva en verksamhet utan möjlighet för folk att kunna köpa extratjänster.
Hoppas jag gav dig ett utömmande svar