Visa olösta trådar Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Aktuellt datum och tid: lör 01 feb 2025, 07:03
Kategoriregler
Kategori användarna emellan, ge så mycket information om ditt forum som möjligt, så att andra vet vad de ska svara på. url och forumversion åtminstone.
|
Sida 1 av 1
|
[ 1 inlägg ] |
|
Visningsbilder - inställningar
Författare |
Meddelande |
Maria Kullberg
Mitt EgetForum: http://arbetslivet.se
|
Visningsbilder - inställningar
Hej! Jag blir inte riktigt klok över hur jag egentligen ska sätta inställningarna för att det ska bli enkelt för medlemmarna att lägga in bilder. Alla är ju inte haj på att föminska och beskära...
Kan jag ställa in tillåten storlek till stora bilder och någonstans styra över hur stort det visas? Bredvid inläggen vill man ju ha små bilder, i profilen kan de få vara något större. Går detta?
Det är alltså bara visningsbilden jag tänker på nu - galleriet är på tok för omständligt.
_________________Maria Kullbergarbetslivet.se - mötesplats för arbetslivsfrågor (kullbergutveckling.egensajt.se) kullbergutveckling.se - min hemsida
|
tor 20 maj 2010, 09:49 |
|
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 1 inlägg ] |
|