Visa olösta trådar Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Aktuellt datum och tid: fre 31 jan 2025, 22:05
Kategoriregler
Kategori användarna emellan, ge så mycket information om ditt forum som möjligt, så att andra vet vad de ska svara på. url och forumversion åtminstone.
|
Sida 1 av 1
|
[ 5 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
skorpion76
Forumaktivist
Mitt EgetForum: diagnoser1.egetforum.se/
|
Hjälp med mitt forum!
Jag har börjat om helt från början med mitt forum och den här gången hoppas jag att det ska gå bättre, men det är några saker som fattas för att det ska bli helt bra. Jag sjulle vilja erbjuda mina medlemmar möjligheten att lägga upp en länk längst ner på sidan, dvs längst ner på min forums sida ska man kunna fp sin länk upplagd så att den syns. Jag vill också erbjuda medlemmarna möjlighet att lägga upp sitt forums banner längst upp i forumet så att det åker förbi slumpvis utvalda banners när man är inne på mitt forum. Till det här bwehövs det koder och för det första vet jag inte hur man skapar motsvarande och dessutom var man skriver in dem för att det verkligen ska fungera på det sättet. Skulle någon vilja vara å snäll och hjälpa mig med det? Om ingen av er här vet det kan ni väl ta kontakt med internationella forumägare och fråga hur man gör.
fre 16 okt 2009, 20:15 |
|
|
SvartaKatten
Support
Mitt EgetForum: www.egetforum.se
|
Re: Hjälp med mitt forum!
Jag föreslår att du installerar portal på ditt forum. Där finns en funktion för att kunna lägga till banners på ett ganska enkelt sätt. Det finns även ett block där man kan lägga in länkar - och en hel del annat.
_________________ "I have my shit together... I just can't remember where I put the pile."
|
fre 16 okt 2009, 20:22 |
|
|
skorpion76
Forumaktivist
|
Tack för hjälpen, men var gör jag det? Hur addar jag en portal?
lör 17 okt 2009, 06:47 |
|
|
SvartaKatten
Support
Mitt EgetForum: www.egetforum.se
|
Jag ser ju att du redan hittat hur man lägger till portal nu, så...
_________________ "I have my shit together... I just can't remember where I put the pile."
|
lör 17 okt 2009, 11:18 |
|
|
skorpion76
Forumaktivist
|
Ja portalen är fixad även om det tog en stund att komma på hur sjutton jag skulle göra för att få till den, men sen är det ju allt annat.
lör 17 okt 2009, 13:27 |
|
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 5 inlägg ] |
|