Visa olösta trådar Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Aktuellt datum och tid: lör 01 feb 2025, 01:47
Kategoriregler
Kategori användarna emellan, ge så mycket information om ditt forum som möjligt, så att andra vet vad de ska svara på. url och forumversion åtminstone.
|
Sida 1 av 1
|
[ 3 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
tess
|
Hantera robotar
Hej, Jag gick in via administrationspanelen och klickade på "robotar". Där såg jag något som jag inte lagt märke till tidigare. Att hantera robotar, är det något som jag borde göra. Där fanns en lång lista och där kunde man se vilka och när de varit aktiva. Tess www.tova.egetforum.se
|
fre 09 okt 2009, 22:21 |
|
|
SvartaKatten
Support
Mitt EgetForum: www.egetforum.se
|
Re: Hantera robotar
Det är inget du behöver röra, om du inte är specialintresserad av bots/robotar Kolla den här tråden: Bots och user agents: lägga till nya bots (crawlers)Och det här inlägget: Vad är bots?
_________________ "I have my shit together... I just can't remember where I put the pile."
|
lör 10 okt 2009, 09:53 |
|
|
tess
|
Re: Hantera robotar
Tack,
Då kan jag vara lugn!
|
lör 10 okt 2009, 14:35 |
|