Jag passar också på att tacka supporten som varit suverän och framförallt för allt slit de gör och för ett bra ställe att ha sitt gratisforum på.
Då jag själv började driva forum, 2004, så valde jag en amerikansk site, aimoo, vilken suger. Deras forumupplägg känns som stenåldern och det är dyrt att få bort reklamen, iaf om man har många besökare/månad.
Och så är ju allt på engelska.
Så det här är ett toppenställe om man skall jämföra. *tumme upp*
Litet trist var det häromdagen dock, då jag såg en supportare trycka ner capsen innan han svarade en användare som inte förstod riktigt.
Det jag har sett härinne är många, många som startar forum och som inte har en susning om hur det fungerar med inställningar hit och möjligheter dit.
Att då bli avsnoppad i supporten känns nog inte vidare kul.
Och nej, det var inte till mig, men jag blev riktigt sur då jag såg det i alla fall.
Alla är vi barn i början och jag kan tänka mig att det är många, precis som jag, som inte ens kom i närheten av en dator förrän långt upp i vuxen ålder. (Ja, jag är skiiiitgammal
och tjej.)
Då vet man inte så mycket, som den yngre generationen som i stort sett fick en dator med modersmjölken. Och då speciellt killarna.
Och har man inte en susning om jordens lättaste grej, så är det kanske inte så lätt att förstå alla förklaringar direkt, då den som förklarar kanske tycker att "det och det" är något som
alla bara veeeeet!
Ibland får man rita och berätta.
Men i det stora hela så är det helt OK här. Så jag ger supporten och alla som jobbar här, fyra forumikoner av fem möjliga. =)