Kostnader för reklamfritt respektive för köpa loss databas?
Författare
Meddelande
Pemer
Kostnader för reklamfritt respektive för köpa loss databas?
Hej!
Har glömt bort det där med att betala för att slippa reklam på oa.egetforum.se några år, tror jag. Nu tog kassören upp frågan på vårt styrelsemöte.
Vad kostar ett år reklamfritt?
Och vad skulle det kosta att få köpa loss databasen till forumet? Föreningen har lite mer pengar nu för tiden, men fortfarande inte direkt rik som ett troll. Men när det diskuterades för några år sedan kom en dåvarande aktiv så långt som till att konfigurera ett eget forum, så det finns skapat att bara ta i bruk, om det skulle vara en överkomlig summa för att lösa ut databasen, eller vid högt pris för det kanske försöka hitta en sponsor som kunde hjälpa oss med den kostnaden. Vad skulle det behöva kosta?
Mitt andra forum på fredagenden13e.se får vara som det är, det är mitt eget ansvar och själv har jag inte råd med sådana utgifter.
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]