Jo, det ser ju bra ut..
Deras forum är så långsamma att med en snabb dator kan det ta mellan 5-15 min att nå forumet och lika segt att gå från tråd till tråd. har man tur kan man nå forumet direkt men det är inte så ofta.
Det är massor av buggar lite överallt, det senaste som hände var att snabbbeskrivningen av sidan och att antal medlemmar försvann från hörnet längst upp så nu måste jag kolla i adminpanelen hela tiden om någon ny har kommit och sedan skriva det bredvid namnet på sidan.
Något märkligt fel har börjat dyka upp på de flesta jinityportaler så man kommer inte åt sidan. Står Could not Connect och igår stod det att sidan inte kunde hittas. Detta inträffar flera gånger i veckan runt 16-18 fram till 00:00. medlemmarna blir riktigt sura när det inträffar och en del har rollspel dem vill spara och blir orolig varje gång det händer att det dem skrivit ska försvinna. Har kontaktat jinity via mail, i deras supportforum är meningslöst för där har dem inte svarat eller skrivit något sedan 2008. Lyckades få ett svar via mail och då sa dem bara att det var inget problem för dem att komma in på min sida men det var runt 11 på morgon och då funkade allt felfritt... Sen finns det lite buggar här och där som dem aldrig fixar fast många har skickat in buggrapporter. Jag och många fler trodde dem hade slutat bry sig om jinity helt tills jag fick ett svar, ingen jag har snackat med har fått svar från dem sedan 2008 så blev lite förvånad att dem svarade..
Sidan i sig är rätt bra men det är för mkt buggar och fel som inträffar för att sidan ska vara säker.. Sen är dessutom forumet svårt att administrera.
Jag håller på och laddar ner golive 8.0 för skolan har den och den är väldigt lätt att bygga hemsidor med så när jag laddat ner den ska jag börja bygga en egen sida från grunden. Vet att det inte är så lätt som det låter men måste ju försöka
Vill ju ha en sida som funkar som den ska.
Jinity var ganska bra en gång i tiden, men nu är det för mkt fel och kass support..