Ingen moderator eller något.
Jag och fler medlemmar med mig har problem med ett forum som används till att auktionera ut saker varav pengarna går till hemlösa/ skadade katter och hundar b.a. Jobbar själv med hemlösa katter. Problemet är och har varit länge nu att det inte finns någon som har behörighet att städa upp gamla auktioner m.m. Hon som startade forumet visade efter ett tag inget intresse och säger nu att hon inte ens kommer in. Vet inte om det kan vara så att efter en viss tid om man inte är aktiv så tappar man behörigheten.
Tror hon fortfarande varken har tid, intresse eller vilja att styra sajten men den är när den fungerar som den ska ett kanonhjälpmedel för oss medlemmar.
Finns det något annat sätt som man skulle kunna lösa det på något sätt? Hon som hade sajten säger att hon haft kontakt men vet inte vad jag ska tro om det egentligen. Önskemålet vore att någon kunde ge någon möjlighet till behörighet så den kunde städas upp och att sajten skulle kunna fylla sin funktion igen. Jag är villig att ta första steget i så fall men vet inte om det är möjligt.
Tacksam för svar för det är många som är besvikna och vill att det fungerar igen.
Det handlar om denna sajt och jag själv har samma alias där som här.
http://insamlingsauktioner.egetforum.se/forum/index.php