Blev medlem: mån 30 jun 2008, 03:07 Inlägg: 1745 Ort: Karleby/Finland
Det här forumets sökfunktion.
Jag upptäckte att den är lite avvikande och inte har indexerat alla inlägg, jag tror inte att det rör sig om så många inlägg och jag lyckades att få åtminstone ett relevant inlägg indexerat med lite trixande. Om ni upptäcker brister här, så rapportera gärna. Det är ibland ett himla pynj att indexera om, så jag vill inte göra det ifall det inte är nödvändigt.
Skaffa dig Ubuntu, för snabbare surfning och uppstart av datorn! svenska Ubuntu-forumet hjälper dig med precis allt!
mån 13 okt 2008, 11:01
SvartaKatten
Support
Mitt EgetForum:www.egetforum.se
Re: Det här forumets sökfunktion.
Det här forumet har inte varit ordentligt indexerat sen det uppgraderades. Inte vad jag märkt i alla fall. Inget av det som skrevs före uppgraderingen dyker upp i mina sökresultat i alla fall.
_________________ "I have my shit together... I just can't remember where I put the pile."
mån 13 okt 2008, 13:40
Peetra
phpBB proffs
Blev medlem: mån 30 jun 2008, 03:07 Inlägg: 1745 Ort: Karleby/Finland
Re: Det här forumets sökfunktion.
Jag bytte söksystem nu till mysql, det har sina begränsningar, men är nog bättre, då indexeringen av native har gått snett.
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]