Ett forum för alla som är intresserade av Andliga, spirituella, mediala, , övernaturliga och naturliga frågor.
Välkomna
http://naturligtovernaturligt/forum.se
Huvudmålet med sidan är att vara så bred som möjligt, alltså jag har 2 olika sorters forum där det ena forumet tar upp övernaturliga saker Här kan också medium träffas och utbyta erfarenheter, hjälpa till eller bara göra reklam för sig själv och sin verksamhet under sin presentation.
Det andra forumet tar upp Naturliga saker som växter & kryddor, healing, stenar och kristaller, mat & Hälsa, meditation mm
Sedan har jag även ett Bonus forum där vi lägger upp gratisutbildningar och tips på hur man gör inom olika områden!
Sedan har jag gruppforum som man får ansöka sig in till och där hittar man bla healing, numerologi och zonterapi som man antingen bara disskuterar kring eller går en distansutbildning i.
Jag vill sträcka mig över en så bred folksamling som möjligt, antingen är man intresserad eller så är man det inte och är man inte intresserad bör man inte regga sig på forumet. New Age är brett och har många vägval. Målet med sidan är också att som medlem kanske kunna erbjuda sig att hjälpa till med tex den mediala biten och ha sittningar tex.
På portalsidan som du hittar om du klickar på loggan hittar du mer info om de senaste trådarna, nyheter och vem jag är.
Under huvudmenyn hittar ni även min hemsida med roliga länkar och lite blandat som tar upp bla chakra systemet och en ordlista, ni hittar även ett litet galleri med änglar & Älvor. Huvud målet med min hemsida är Tarot korten då jag beskriver vad korten kan betyda samt hur man tolkar dem. Väljer ni att läsa inlägg i min gästbok så lämna gärna ett avtryck där, viktigt att tillägga, jag vägleder inte via den.
Välkomna in, men bara om ni har öppet sinne och/eller brinner för ämnet!
MVH/Annika/Administratör