Har precis lagt upp ett forum åt vår förening och då varit inloggad som "admin". Meningen är att jag bara ska hjälpa till att lägga upp det hela och sedan ska någon annan ta över som "admin". Jag har tidigare i detta forum frågat om man kan göra så och fått svaret att man vid skiftet bara byter emailadress. Är det fortfarande så?
När jag nu skapade forumet och var inloggad som "admin", gjorde jag nog ett misstag då jag trodde att jag under Användaradm-->Lägg till kunde registrera mig själv som ny användare (och inte admin). Jag fyllde i ett användarnamn, e-postadress och lösenord och skickade det hela. Men när jag nu försöker hitta min nya användare, så visare det sig att den inte skapats som jag la in den. Den visar sig som "admin" och inte mitt nya användarnamn, men med den nya e-postadressen, och det gamla (admin) lösenordet.
När jag försöker ta bort den nya felaktiga (admin)användaren så lyckas det inte. När jag listar användare så finns den med. Hur kan jag bli av med den?
Jag loggade sedan ut som "admin" och gick till startsidan på vårt forum och registrerade mig där som ny användare och det har lyckats.
Vårt forum
http://ehlers-danlos.egetforum.se