Visa olösta trådar Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Aktuellt datum och tid: lör 01 feb 2025, 00:47
Kategoriregler
Kategori användarna emellan, ge så mycket information om ditt forum som möjligt, så att andra vet vad de ska svara på. url och forumversion åtminstone.
|
Sida 1 av 1
|
[ 2 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
Ygga
|
Klistra tråd.
Hej! Jag är inloggad på mitt adminkonto. Men jag kan fortfarande inte hitta just kappen "Klistra". Jag hittar lås och alla sådana knappar. Men jag kan fortfarande inte hitta "Klistra".
Jag skapade ett nytt konto och gav det kontot moderator, ifall det bara buggade lite. Men jag kan fortfarande inte hitta "klistra". Vore tacksam för svar!
ps: Jag har sökt i forumet. Jag hittade en tråd, men inget tillräckligt bra svar för min del.
|
tis 02 okt 2007, 17:29 |
|
|
admin
Programmerare
Mitt EgetForum: https://www.egensajt.se
|
Finns ingen klistra knapp, utan det är en checkbox när du skriver ett inlägg eller ändrar ett befintligt inlägg.
|
ons 03 okt 2007, 09:36 |
|
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 2 inlägg ] |
|